Great banana bread

augusta 05, 2018

Ahojte! Ako si užívate prázdniny? Mňa v poslednej dobe strašne začalo baviť varenie a pečenie. Zbožňujem skúšať nové recepty, väčšinou v zdravej verzii. Veľa z nich hľadám na internete a potom tie, ktoré mi chutili si samozrejme zapíšem. Ale dnes vám chcem ukázať recept, ktorý mi dala kamoška. Hovorila, že ho tiež našla na internete. Ja som si tento recept poupravila podľa vlastných predstáv, z niečoho pridala či ubrala. Samozrejme dozdobiť si ho môžete aj vy podľa vlastnej fantázie. No a aby som prešla k veci, jedná sa o naozaj výborný, vláčny a chutný banánový chlebík. Všetky tieto vlastnosti ho vystihujú a už ma nenapadajú lepšie slová, ktoré by k nemu sedeli lepšie. Tak dúfam, že sa vám recept zapáči a aj ho vyskúšate. Keď tak urobíte, tak sa nezabudnite pochváliť do komentárov, ako sa vám podaril. Poprípade napíšte, čo ste zmenili vy, keďže veľa ľudí si teraz upravuje recepty podľa vlastných potrieb a chuti. :)

Ingrediencie

  • 240g rozmixovaných ovsených vločiek
  • 3 banány (môžu byť aj prezreté, dodá to chlebíku ešte sladšiu chuť)
  • 3 vajíčka
  • hrsť kešu/vlašské orechy/arašidy
  • 2 lyžičky kokosového oleja
  • 2 lyžičky vanilkovej arómy
  • 2 lyžičky medu
  • 1 a 1/2 lyžice citrónovej šťavy
  • 1/2 kypriaceho prášku
  • štipka soli
  • ovocie (ja som zvolila višne a čučoriedky, ale niektorí dávajú navrch aj prekrojený banán)
  • semiačka, sušené ovocie... (nemusí byť)

Postup

  1. Ako prvé som si ovsené vločky poriadne rozmixovala v mixéri na múku. 
  2. Potom som vymixovala banány, vajíčka, kokosový olej, kypriaci prášok.
  3. Pridala som múku z vločiek, vanilkovú arómu, citrónovú šťavu, soľ a opäť som mixovala. Pokúste sa tak, aby tam neostali žiadne hrudky.
  4. Ak chcete, do zmesi môžete pridať aj sušené ovocie či rôzne semiačka. Po pridaní však cesto už nemixujte, ale iba doň primiešajte tieto voliteľné prísady.
  5. Zmes vylejeme do chlebíkovej formy vystlanej papierom na pečenie.
  6. Navrch dáme ovocie, posypeme rozdrvenými orechami a nakoniec prelejeme medom.
  7. Pečieme v rozohriatej trúbe na 200° asi 35 minút pričom kontrolujeme, keďže každá trúba má iný výkon. 
  8. Necháme trošku vychladnúť a môžeme podávať nakrájané plátky. Najlepšie chlebík chutí, keď je čerstvý a mierne teplý. Dobrú chuť! :)

You Might Also Like

17 komentárov

  1. Dělala jsem jej taky, měla jsem ho v boxu s jídlem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Woow ten vyzerá super, ja som síce na pečenie ľavá ale obdivujem každého kto to dokáže :D

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem aj chutí super♥ Určite ho skús, pretože je vynikajúci a nie je ťažký na prípravu, keďže tam v podstate len miešaš ingrediencie, vyleješ do formy, dáš upiecť a máš hotovo! :)

      Odstrániť
  3. Tak ten vypadá úžasně :) Recept si ukládám, bude se hodit :)

    Elle about everything

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Banana bread také občas dělám a hrozně mi chutná! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne veľmi chutí, v poslednej dobe ho robím dosť často :)

      Odstrániť
  5. Tento recept vyzerá super :-) Osobne som ešte banana bread nejedla ;-)

    Suesanqa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Treba vyskúšať, hoci aj v nejakej kaviarni, pretože je úžasný :)

      Odstrániť
  6. Jdu to zkusit, kromě ořechů tu mám všechno, tak se alespoň zabavím. Pokud Tě najdu na IG, tak Ti hodím fotku. :-)

    www.outcryblog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Miluji banánové chlebíčky, vypadá fakt skvěle!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ŇAM ten vypadá dobře! :) taky se chystám udělat banana bread, ale nějak pořád není čas :((

    Shard of Dreams

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Recept vypadá moc hezky, zdravé a jednoduché recepty mám moc ráda :) Už jsem ho dlouho neměla, tak bych to určitě měla napravit :) Naposledy jsem si ho ozvláštila datlovou drobenkou :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť