5 things that make me happy

augusta 28, 2018

1. Cestovanie
Prechádzka na pláži pri západe slnka, objavovanie nových zvykov a tradícií, ochutnávka tradičných špecialít alebo turistika, to všetko patrí k nezabudnuteľným zážitkom. Je úžasné vidieť rôzne kúty sveta a iný spôsob života v jednotlivých krajinách. Úplne zabudnem na realitu a presuniem sa akoby do inej dimenzie, kde ma nezaujímajú problémy bežného človeka. 

2. Tvorenie
Či sa jedná o maľovanie, scrapbooking, fotografovanie, dekorovanie... Milujem byť kreatívna, pretože je to akási forma oddychu. Okrem toho, že si teda psychicky oddýchnem, tak som neskôr aj hrdá na výsledok. Pri tvorení rôznych dekorácií i podobných vecí sa ani nenudím, pretože to zaberie viac času, ktorý by pravdepodobne väčšina z nás strávila aj tak na sociálnych sieťach. Toto je aspoň niečo užitočnejšie :)

3. Domáci miláčik
Kto by nemiloval svojho domáceho miláčika? Vždy, keď sa cítim unavená alebo bez nálady, tak mi náš psík vyčarí úsmev na tvári. Ten pocit, keď už ťa čaká pred dverami, kým prídeš zo školy, vrtí chvostíkom a potom ťa privíta akoby ste sa nevideli celú večnosť je na nezaplatenie. Pre toto sú psy najvernejšie stvorenia a my ich za to milujeme.

4. Leto
Väčšina ľudí miluje leto. Po lete u mňa nasleduje obdobie Vianoc. Ale predsa len leto je z ročných období na prvom mieste. Žiadna škola, žiadne učenie, žiadne skoré vstávanie. Lenže je omnoho viac dôvodov prečo zbožňujem leto. Nádherné počasie, trávenie omnoho viac času s mojimi priateľmi, pikniky, dovolenky, kúpaliská a mohla by som pokračovať donekonečna. 

5. Útulné kaviarne a podniky
Počas roka si neviem predstaviť lepšie miesto na stretnutie sa s priateľmi, hlavne počas chladných dní. Objednáme si horúci čaj, niečo dobré na jedenie a strávime hodiny rozprávaním sa. Najradšej takto zakončujeme koniec týždňa, po namáhavých dňoch treba načerpať silu na víkend, no nie? :D 

Tak a teraz mi napíšte do komentárov top 5 vecí, ktoré vás robia šťastnejšími :) Na záver sem prikladám niekoľko inšpiratívnych obrázkov, ktoré som našla na stránkach ako tumblr, pinterest atď... 

You Might Also Like

15 komentárov

  1. moc pěkné :) taky hrozně ráda všechno vyrábím,přetvářím a hlavně stěhuju nábytek a kupuju dekorace :D můj muž je ze mě na nervy, ale pomalu si po těch letech zvyká :D
    V3ronika life

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jako bych ten článek psala já, přesně na tyhle věci pomyslím, když se řekne štěstí! Super nápad :)
    Petra
    http://blondcliche.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten druhý citát je prěsný a krásný :) Já jsem na tom hodně podobně jako ty :) Miluju cestování! Ať už po čr nebo po zahraničí. Taky mě vždy potěší čas strávený s přítelem, kamarádkami či rodinou. Jsem moc ráda, že je všechny mám! A když něco upeču nebo uvařím, hned mám lepší den, tohle mě hrozně baví :) Další věcí by byl určitě sport (brusle a sluchátka v učích, nejlepší odreagování ♥) :)

    WantBeFitM

    OdpovedaťOdstrániť
  4. uz dlhsi cas mam chut nieco namalovat vodovymi farbami. uz som si aj kupila skicar, takze je dost mozne, ze sa do toho uz konecne pustim. ked sa mi podari odputat sa od socialnych sieti a serialov :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Naprosto s tebou se všemi body souhlasím, ještě bych ale asi přidala, že mě dělá šťastnou, když vidím, že mí blízcí, kterých si vážím, jsou šťastní - jasně, klasické klišé, ale je to hrozná pravda! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Se vším naprosto souhlasím kromě léta. Mám ho ráda, ale nahradila bych to dny strávenými s kamarády. To mě taky činí šťastnou :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To určite aj mňa, ale k letu neodmysliteľne patria dni strávené s priateľmi :)

      Odstrániť
  7. Mám také ráda krásné a útulné podniky, léto spojené se západy slunka, cestováním, objevováním míst a procházky po pláži, je to pro mě něco nesmírně romantického a nádherného. Akorát tvoření zase tolik nemusím, i když občas také se do něčeho vrhnu.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť