New beggining

júla 28, 2018


Opäť nový začiatok? Áno! Aby som pravdu povedala, neplánovala som, že znovu začnem blogovať. Niektorí z vás si možno pamätajú moju starú stránku a to ako som úplne prestala byť aktívna. A teraz idem vysvetliť prečo. 

Počas školy som prestala stíhať, vôbec som nemala čas. Stále som sa len učila a ak nie to, tak som mala iné povinnosti. Je pravda, že som tiež nemala nápady na nové články...všetko, čo som napísala som hneď aj vymazala, pretože sa mi nepáčilo, že som sa snažila pridať nový príspevok, iba preto, aby som nezaostávala. Bohužiaľ to nemalo hlavu ani pätu a vedela som, že takýmto smerom sa uberať nechcem. Po dlhokánskej prestávke som si zrovnala myšlienky, začali ma baviť nové veci, o ktorých by som chcela písať, lebo popravde mi blogovanie veľmi chýbalo. A tak som sa rozhodla, že sa k tomu vrátim, ale úplne od začiatku. Preto som si zmenila názov blogu, design a úplne všetko okolo toho. Budem sa snažiť pridávať viac svojich fotiek, pretože predsa je to len môj blog, moja tvorba. Chcem, aby sa vám to čítanie aj páčilo či dokonca vás inšpirovalo.

Som si istá tým, že cez školu opäť nebudem mať toľko času, ale nechcem úplne zanedbať tento blog, lebo viem, že by som sa k tomu tak či tak neskôr vrátila. Rozhodla som sa, že pridám nový článok vždy, keď budem mať nejaký nápad, ktorý za niečo aj bude stáť. Neviem ako často to bude, ale posnažím sa, aby to bolo omnoho kvalitnejšie a nie iba tak "ledabolo". Už teraz mám pár nápadov nielen ohľadne článkov, ale i vzhľadu, z ktorých som veľmi nadšená. Tak dúfam, že sa tu každý bude cítiť príjemne a nájde tu aspoň kúsok seba. 


You Might Also Like

4 komentárov

  1. bezva :) i tak přidávám si tě do oblíbených a budu sledovat

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som taktiež veľakrát začínala, pretože nápady sa jednak minuli, ale najmä popri práci má človek menej času a nie vždy ho chce tráviť práve pri počítači, najmä v lete. :) Ale vždy som sa k tomu vrátila, pretože ma to baví :) aj keď nepridávam články dvakrát do týždna akoby som chcela, aspoň minimálne, ale napriek tomu vždy keď sa do toho pustím, tak mi to spraví radosť. :)

    OdpovedaťOdstrániť